Red Bull sampling op snelweg (A2)

Het wordt steeds leuker op de snelweg.

Vanmorgen omstreeks 7:30u reed er op de linkerbaan een VW Beetle van Red Bull met een promotieteam met twee zeer enthousiaste jonge dames die hun raampje opendraaiden en me een blikje Red Bull en foldertje aanreikten.

Goede actie!
– zeer relevant moment (mensen zijn ’s morgens in hun auto nog niet 100% wakker)
– passend bij Red Bull (gewaagde actie om al rijdend te samplen op de snelweg – lijkt mij niet echt geoorloofd)
– tijd genoeg in file om het product bewust te proeven en het foldertje te lezen (mag ook niet tijdens het rijden trouwens)
– ik heb de indruk dat het product nog werkt ook – kwam 100% wakker en vrolijk aan in Amstelveen!

Filmpje uit UK op: http://www.youtube.com/watch?v=zPYesAWAKZU&feature=related

~ door mediativity op 13 oktober 2008.

Eén reactie to “Red Bull sampling op snelweg (A2)”

  1. hoi,
    ik zat in de auto met mijn vriendinnen en toen zagen we precies de zelfde red bull auto wij zwaaien en hun foto,s maken lachen joh

    xxx anouk

Plaats een reactie